Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων

Ακύρωση παραγγελίας

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί το προϊόν, ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του είτε καλώντας στο 210 9332860 είτε αποστέλλοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στην εταιρεία μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναφέροντας τον κωδικό της παραγγελίας, προκειμένου η εταιρεία να προβεί στην ακύρωση της παραγγελίας.

Tο κατάστημα σε περίπτωση που διαπιστώσει ελάττωμα στο προιόν ή στην συσκευασία του, καθώς και στην περίπτωση απώλειας αν πρόκειται για ζωντανό οργανισμό, δικαιούται να ακυρώσει την παραγγελία και να επιστρέψει στον πελάτη τυχόν προκαταβολή που έχει λάβει για το προιόν αυτό. Στην περίπτωση αυτή θα ενημερώνεται ο Πελάτης αν επιθυμεί τα υπόλοιπα πράγματα της παραγγελίας του και κατόπιν σύμφωνης γνώμης του θα αποστέλλονται αυτά.

Μετά την αποστολή του προϊόντος ισχύουν τα παρακάτω.

Γενική πολιτική επιστροφών εταιρείας

Αν για οποιονδήποτε λόγο κάποιο προϊόν μας δεν σας ικανοποιήσει, μπορείτε να το επιστρέψετε και να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο. Σύμφωνα με την γενική πολιτική επιστροφών της εταιρείας, ο πελάτης δικαιούται να επιστρέψει προϊόντα και να ζητήσει την αντικατάστασή τους εντός προθεσμίας 20 ημερών από την πώληση και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι καινούργια, δεν έχουν αποσφραγισθεί ή δεν έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους ως κατωτέρω και συνοδεύονται από τα νόμιμα έγγραφα. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης επιβαρύνεται με το ανάλογο κόστος μεταφοράς παλαιού και νέου προϊόντος, πλην της παράδοσης σε φυσικό κατάστημα.

Επιστροφές δεν γίνονται στους ζωντανούς οργανισμούς.

Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994

Πέραν των ανωτέρω, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσει οποιαδήποτε εξήγηση και να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε και να ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων του και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι καινούργια, δεν έχουν αποσφραγισθεί ή δεν έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και συνοδεύονται από τα νόμιμα έγγραφα (απόδειξη, τιμολόγιο κ.λπ.).

Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη ημέρα της παράδοσης των προϊόντων στον πελάτη ή σε τρίτο διάφορο από τον μεταφορέα που υποδείχθηκε από τον πελάτη.
Προκειμένου να ασκηθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από την παρούσα σύμβαση με μία ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί στην ταχυδρομική διεύθυνση της εταιρείας Κλαζομενών 1 & Π. Τσαλδάρη 67, Τ.Κ. 17778, Ταύρος ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]). Μπορεί να χρησιμοποιηθεί το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης.

Για την τήρηση της προθεσμίας υπαναχώρησης, είναι αρκετό να σταλεί η δήλωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης.

Συνέπειες υπαναχώρησης

Εάν ο πελάτης υπαναχωρήσει από τη συναφθείσα σύμβαση, η εταιρεία θα επιστρέψει όλα τα χρήματα που έλαβε από αυτόν, πλην των δαπανών παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθεί την απόφαση υπαναχώρησης από τη σύμβαση. Η εταιρεία θα εκτελέσει την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που ο πελάτης χρησιμοποίησε στην αρχική συναλλαγή, εκτός αν έχει συμφωνηθεί ρητώς κάτι διαφορετικό. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα χρεωθούν έξοδα για την επιστροφή χρημάτων κατά τα ανωτέρω.

Η εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου ο πελάτης παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

Ο πελάτης οφείλει να στείλει πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσει σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα της εταιρείας, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσε ότι υπαναχωρεί από τη συναφθείσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν τα αγαθά σταλούν πίσω πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών.
Στην περίπτωση υπαναχώρησης ο πελάτης θα επιβαρυνθεί με το ανάλογο κόστος επιστροφής των αγαθών, πλην των περιπτώσεων επιστροφής σε φυσικό κατάστημα καθώς και των περιπτώσεων στις οποίες με υπαιτιότητα της εταιρείας εστάλησαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα με πραγματικά ελαττώματα, οπότε η εταιρεία αναλαμβάνει κάθε κόστος μεταφοράς του παλαιού και νέου προϊόντος.

Εξαιρέσεις από δικαίωμα υπαναχώρησης – επιστροφής

Τα δικαιώματα επιστροφής και υπαναχώρησης που προβλέπονται ανωτέρω υπό 13.1 και 13.2 δεν ισχύουν στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • προμήθεια αγαθών εσωτερικού και εξωτερικού κατόπιν ειδικής παραγγελίας του καταναλωτή
  • προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων αγαθών
  • προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση
  • προμήθεια αγαθών τα οποία λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα ή συνδεδεμένα με άλλα στοιχεία
  • προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα του υπαναχώρησης
  • προμήθεια ζωντανών οργανισμών. Σε περίπτωση που υπάρξει κόλλημα στην μεταφορά των ζωντανών οργανισμών, οποιαδήποτε απώλεια – θνησιμότητα αυτών βαρύνει τον παραλήπτη.

Ευθύνη πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία ευθύνεται για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τις διατάξεις του ΑΚ (αρ. 534 επ.). Τα δικαιώματα αυτά παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την κατάρτιση της σύμβασης.